באיזה סוג תוספות שיער אתה צריך להשתמש?

תוספות שיער

ישנם כמה סוגים שונים של תוספות שיער. באיזה סוג תוספות שיער אתה צריך להשתמש תלוי בסוג השיער הטבעי שיש לך. אם השיער שלך גס ועבה, תצטרך סיומת שיער מסוג שונה מאשר אם השיער שלך עדין וצומח במהירות. כמו כן, אם השיער שלך יגדל במהירות, תצטרך פגישות תחזוקה תכופות יותר כדי לשמור על התוספים במקום.


מהן תוספות שיער?

ישנם יתרונות רבים לשימוש בתוספי שיער, כולל היכולת להוסיף נפח ואורך לשיערך. לכל סוג יש איכויות ייחודיות משלו, ולכן עליך להתייעץ עם סטייליסט מקצועי לפני שתקבל סיומת שיער. ברוב המקרים, ניתן להוסיף תוספות שיער לשיער של אדם ללא שימוש בדבק או במוצרים כימיים.

ניתן ליישם תוספים מסוימים את עצמך או בעזרת סטייליסט. ניתן ליישם תוספות שיער קלטת תוך חמש עד שבע דקות בלבד ועשויות מקלטת פוליאוריטן. הם נשארים על השיער כשבועיים. אלה קלים להסרה אם אתה כבר לא אוהב את האופן בו הם נראים.

תוספות שיער הן דרך נהדרת ליצור כל מראה שתרצו. הם יכולים להיות מצורפים במגוון דרכים, אך מומלץ לקבל מקצוען לעשות את העבודה. תלוי בכמות השיער שאתה צריך, הסטייליסט שלך יחליט כיצד לחבר את התוספים. תוספות שיער יכולות להיות השקעה נהדרת, אך הן יכולות גם לגרום נזק בטווח הרחוק. המשמעות היא שעליך לטפל בהם כראוי.

תוספות שיער הן חתיכות של שיער סינטטי או אנושי המחוברים לשיער של לקוח. בהתאם לשיטה, הם יכולים להוסיף אורך, עובי וצבע לשיערך. כמה תוספי שיער מודבקים פנימה, בעוד שאחרים נשזרים לשיער בשיער במגוון שיטות. כמה תוספים נמשכים שנה או יותר, בעוד שאחרים הם זמניים בלבד.


אילו סוגים של תוספי שיער יש?

ישנם מגוון של תוספות שיער שונות, וייתכן שלא תהיה בטוח איזה מהם מתאים לך. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון, כולל האם ברצונך ללבוש את התוספים במשך זמן רב או אם אתה רוצה שהם יהיו נשלפים וניתנים לשטיפה. יש אנשים שמחפשים גם מחיר נמוך יותר, בעוד שאחרים עוסקים יותר באיכות. בנוסף, אנשים מסוימים מעוניינים רק בתוספים שאינם דורשים תחזוקה רבה, בעוד שאחרים פתוחים לאפשרויות לתחזוקה גבוהה.

תוספות שיער זמניות הן הפשוטות והפופולריות ביותר. הם מתחברים לשיער במגוון דרכים, אך יש להסיר אותם בלילה. קל למרוח ולהסיר תוספות שיער זמניות, ותוכלו להתקין אותן בעצמכם. עם זאת, יש להסיר סיומות אלה בלילה ויש להסיר אותם לפני השינה.

הרחבות קליפ-אין הן אחת האפשרויות הבטוחות ביותר הקיימות. תוספים אלה מורכבים מ- Wefts שנמצאים בשיער הטבעי. בדרך כלל הם נעים בין שני עד שמונה סנטימטרים וניתן להסירם בכל פעם שתבחרו. קלות מאוד להתקנה של תוספי קליפ-אין, ותוכלו לעשות זאת בעצמכם תוך מספר דקות. בנוסף, תוספי קליפ-אין בטוחים לחלוטין, והם אינם כרוכים בכימיקלים, חום, לחץ או נזק אחר לשיערכם האמיתי.

תוספות שיער יכולות להיות עשויות משיער סינטטי או אמיתי. תוספות שיער סינתטיות עשויות מסוגים שונים של סיבים סינתטיים. הם ארוגים כדי לחקות את מראה השיער האמיתי. אמנם תוספות שיער סינתטיות זולות יותר, אך הן אינן נמשכות כל עוד שיער טבעי.


כמה זמן מחזיקות תוספות שיער?

מערך איכות טוב של תוספות שיער יימשך בין שלושה לארבעה חודשים, תלוי איך אתה מטפל בהם. יש להסיר הרחבות קליפ-אין בכל יום או יומיים, אך הרחבות קלטת יכולות להימשך עד שמונה שבועות ומעלה. אם אתה מטפל בהם כמו שצריך, אתה יכול אפילו לגרום להם להימשך שנה או יותר.

תוספי שיער קליפ-אין דורשים פחות תחזוקה מאשר תוספי דבק. עם זאת, תצטרך לזכור לשטוף ולאחסן אותם שטוחים. אם אתה לא עושה את אלה, הם יכולים להישבר בקלות. ואם אינך נזהר, צחצוח הקליפים הרטובים ישבור אותם. לעומת זאת, תוספות שיער קשורות מראש קשורות לשיער הטבעי בשורשים ולא ניתן להסיר אותה. עם זאת, הם נראים טבעיים יותר.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​קביעת כמה זמן תוספות שיער יימשכו הוא סוג תוספות השיער שיש לך. אם יש לך שיער עדין, צולע או פגום, ייתכן שתרצה לשקול סוג אחר. אמנם תוספות שיער עשויות אינן מיועדות לכולם, אך הם יכולים לשפר באופן דרמטי את התסרוקת שלך ואת הביטחון הכללי שלך.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא החומר המשמש לייצור התוספים. חלקם עשויים מחומרים סינתטיים, בעוד שאחרים עשויים שיער אנושי. למרות שחומרים סינתטיים עולים פחות, הם בדרך כלל לא נמשכים זמן רב. כמה תוספים סינתטיים נמשכים עד ארבעה חודשים, ואילו יש להחליף תוספות שיער אנושיות כל שלושה עד ארבעה חודשים.