דיקור סיני לחרדות

דיקור סיני לחרדות

שימוש בדיקור סיני לחרדות יכול להיות בעל יתרונות רציניים. זה יכול לשמש לטיפול סוגים רבים של הפרעות חרדה. המפתח הוא למצוא ספק שיש לו ניסיון בטיפול בהפרעות חרדה. אתה יכול למצוא ספקים אלה על ידי חיפוש באינטרנט.

האם דיקור סיני מקל על חרדה?

לאחר הפרעת חרדה היא מחלה נפוצה שיכולה להשפיע על מצב הרוח שלך, העבודה שלך, ואת החיים שלך. דיקור סיני הוא דרך בטוחה וטבעית לטיפול בחרדה.

דיקור סיני פועל על ידי גירוי נקודות מסוימות בגופך השולטות במערכת העצבים שלך. נקודות אלה שולטות בלחץ הדם, בדופק ובשחרור כימיקלים מרגישים טוב כמו סרוטונין ואנדורפינים. דיקור סיני יכול לעזור לך לישון טוב יותר, להירגע יותר ולהרגיש טוב יותר.

דיקור סיני הוכח גם כמפחית את תסמיני הדיכאון. זה גם מקל על הסימפטומים הגופניים של חרדה, כמו קוצר נשימה והזעה. זהו טיפול בטוח ויעיל שהוכח כמפחית תסמיני חרדה ודיכאון.

אקופונקטורה פועלת על מערכת העצבים האוטונומית, שהיא החלק של הגוף המגיב ללחץ. זה עובד גם עם ההיפותלמוס, שהוא חלק מהמוח.

ההיפותלמוס שולט בהפרשת ההורמונים לזרם הדם. הורמונים אלה ממלאים תפקיד בתגובת הלחימה או הטיסה שלנו. דיקור סיני מסייע בהפחתת הורמוני הלחץ קורטיזול ונוראדרנלין, המשתחררים כאשר אנו נמצאים במצב מלחיץ. דיקור סיני יכול להעיף את המתג מתגובת "הילחם או ברח" לתגובה רגועה יותר, מנוחה ועיכול.

דיקור סיני מסייע גם בהפחתת תסמיני החרדה והדיכאון. הוכח כיעיל יותר מטיפולים קונבנציונליים בהפחתת תסמיני חרדה ודיכאון.

כיצד פועלת דיקור סיני לחרדות?

לשימוש בדיקור סיני לחרדות יתרונות רבים. מחקרים הראו שזו דרך בטוחה ויעילה לטיפול בסימפטומים של חרדה. זה גם עוזר לאזן הורמונים ולהפחית את רמות הלחץ. בניגוד לתרופות, לדיקור יש מעט תופעות לוואי.

דיקור סיני לחרדות פועל על ידי הפעלת חלק במוח השולט ברגשות. חלק זה של המוח נקרא קליפת המוח הסומטו-סנסורית הראשונית. מתח גורם לייצור הורמונים, כמו אדרנלין וסרוטונין, הקשורים להרגשה טובה. במהלך הדיקור, הגוף מועבר ממערכת העצבים הסימפתטית, שם מתח מעורר ייצור הורמונים, למערכת העצבים הפאראסימפתטית, שם הגוף רגוע ורגוע.

דיקור סיני לחרדות יכול לשפר את תסמיני החרדה, אך יתכן שהוא אינו מתאים לכל הפרעות החרדה. עם זאת, זה יכול להיות שימושי לחרדה כללית, המאופיינת בתחושת חרדה מתמשכת המשפיעה על חייך בדרכים שונות.

אמנם לא כל מפגש דיקור סיני יספק תוצאות מיידיות, אך אנשים רבים דיווחו כי הבחינו בשיפורים בסימפטומים שלהם. עדיף לדבר עם דיקור סיני על הסימפטומים שלך כדי לראות אם דיקור סיני מתאים לך.

טיפול רפואי מסורתי בחרדה כולל בדרך כלל טיפול ותרופות. אקופונקטורה היא חלופה פופולרית לרפואה המסורתית. זה לא מכוסה על ידי רוב תוכניות ביטוח בריאות. עם זאת, יש כמה תוכניות המציעות כיסוי. זה תמיד חכם לבדוק עם ספק הביטוח שלך כדי לוודא שאתה מכוסה.

מהם היתרונות של דיקור סיני לחרדות?

מספר מחקרים הראו כי דיקור סיני עשוי להועיל בטיפול בחרדה. מחקרים אלה מראים גם כי דיקור סיני בטוח. אקופונקטורה כוללת החדרת מחטים לנקודות לחץ על הגוף.

המחטים הן בערך ברוחב השיער. בהתאם לאדם, זה עלול לקחת כמה ביקורים לפני דיקור יש השפעה חיובית על חרדה. חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום בריאות הנפש לפני שעוברים דיקור לחרדה. חלק מתוכניות ביטוח הבריאות מכסות דיקור סיני.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את תופעות הלוואי. דיקור סיני עלול לגרום לבחילות, חבורות ועייפות. אם יש לך מערכת חיסונית מוחלשת או הפרעות דימום, שוחח עם הרופא שלך לפני שתעבור דיקור לחרדה.

כמה מחקרים הראו כי דיקור סיני לחרדות עשוי להפחית חלק מתופעות הלוואי של תרופות חרדה מסוימות. חלק מההשפעות של דיקור סיני כוללות הפחתת קצב הדופק, קצב הנשימה ומתח השרירים. דיקור סיני עשוי גם לסייע באיזון רמות הנוירוטרנסמיטורים בגוף.

דיקור סיני עשוי גם לשפר את הזיכרון. כמה מחקרים הראו כי דיקור סיני עשוי להפחית את ההשפעות של לחץ כרוני על רמות הסרוטונין. הוא האמין גם להיות מועיל בהתמודדות עם הסיבות השורש של חרדה.

כמה דיקור סיני טוענים כי לאחר מספר ביקורים, תסמיני החרדה ישתפרו. עם זאת, יש צורך במחקר נוסף כדי לאשר תיאוריה זו.