כיצד לבחור מוצרי טיפוח לפנים?


אם אתם מחפשים לרכוש מוצר טיפוח פנים, יש לכם הרבה אפשרויות. יש שטיפות פנים, טונרים, קרמי לחות ואפילו פילינג מיוחד לעור שמן/מעורב. עם זאת, הבחירה הנכונה יכולה להיות מעט מבלבלת. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לקבוע אילו מוצרים מתאימים לצרכים שלך.

ניקוי מטהר


אם אתה מחפש פתרון לטיפול פנים שעושה את העבודה ובטוח לשימוש על הפנים שלך, אולי תרצה לשקול ניקוי מטהר. סוגים אלה של חומרי ניקוי מנוסחים עם מספר מרכיבים מועילים כדי לסייע בניקוי עודפי שומן ולכלוך על העור. חלק מהמרכיבים העיקריים כוללים חומצה גליקולית, חומצה לקטית וחומצות אלפא ובטא הידרוקסי. כולם עובדים יחד כדי לשפר את מרקם העור שלך.

חומצת החלב מעניקה לחות בעוד חומצות אלפא ובטא הידרוקסי מקלפות בעדינות את העור שלך. תכשיר ניקוי זה מושלם לסוגי עור שמן, נוטה לאקנה ונוטה לכתמים. זה גם יעזור להסיר תאי עור מתים ולהפחית את המראה של גוון ומרקם עור לא אחיד. עוצב בעזרת רופאי עור, טיפול ניקוי פנים זה נועד לניקוי רעלים ולהחיות את העור שלך. בנוסף למרכיבים הרגילים, מוצר זה מכיל תמציות קינמון, ג'ינסנג ותמציות שורש ג'ינג'ר.

עליך להשאיר את שטיפת הפנים למשך כ-30 עד 60 שניות לפני השטיפה. בעוד שחומר הניקוי הזה מיועד לשימוש עם מים, אתה יכול להשתמש בו עם כרית כותנה. הפורמולה משתמשת במערכת Airless כדי לסייע בניקוי הפנים שלך. כשאתם בוחרים תכשיר ניקוי מטהר, הקפידו לבחור באחד שיש בו את הריכוז הנכון של החומרים שאתם צריכים. אתה לא רוצה לגרות את העור שלך או לנקות יתר על המידה את הפנים שלך.

פילינג להחלקת ברי טריפל

ה-Triple Berry Smoothing Peel הוא פילינג כימי בעל עוצמה מקצועית שמוציא תאי עור מתים תוך שהוא משאיר את עור הפנים שלך בהיר יותר. הוא מכיל קוקטייל של AHAs להחליק עור, כולל חומצה אזלאית, וכן רשימה מרשימה של נוגדי חמצון וחומרים פעילים מתחת לרדאר.

ביסודו של דבר, פילינג ברי טריפל הוא פלא פילינג המכיל שישה AHAs להחליק עור, תערובת של BHAs ומינון נכבד של נוגדי חמצון חזקים. מרכיבים אלה פועלים לניקוי נקבוביות סתומות, דהיית קווים עדינים והבהרת גוון עור לא אחיד. כבונוס, הוא כולל חבורה של דברים טובים אחרים, כולל שמן זרעי פטל ותמציות אוכמניות. בעוד שהפילינג המשולש ברי הוא אחד ממוצרי טיפוח לפנים היעילים ביותר בחוץ, ישנם פילינגים אחרים המספקים תוצאות דומות. הנה כמה מהם.

פילינג ברי טריפל קצת יותר יקר מטיפול הפנים הממוצע. אבל זה מציע מספר יתרונות ושווה את ההשקעה. זה לא רק משפר את המראה והתחושה של העור שלך, אלא הוא גם מפחית פצעונים ונקבוביות מורחבות, ועוזר לשמור עליהן בשליטה. פילינג ברי טריפל הוא הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות עבור העור שלך. הוא עמוס בפירות, עשבי תיבול ופירות יער מבהירי עור, עשירים בנוגדי חמצון. לכן זה אחד ממוצרי הטיפוח המומלצים ביותר שלנו. במחיר של $85, אתה יכול לנסות את טריפל ברי פילינג בעצמך.

חומצה היאלורונית לעור שמן/מעורב


חומצה היאלורונית היא חומר הקיים באופן טבעי בגוף האדם. זה עוזר לעור לשמור על לחות ומוסיף מראה ותחושה שמנמנים לעור הפנים. אם את מחפשת מוצר שיעזור לך לעור שמן או מעורב, אז בהחלט כדאי לך לשקול להוסיף חומצה היאלורונית לשגרת הטיפוח שלך.

למרות שחומצה היאלורונית היא אחד המרכיבים הפופולריים ביותר לטיפוח העור, היא גם עלולה לגרום לכמה תופעות לוואי. אנשים מסוימים עשויים לחוות תגובות אלרגיות, אדמומיות, גירוד ונפיחות כאשר הם משתמשים בחומר. זה יכול להיות קצת מעצבן, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את הגירוי פחות חמור. בעוד שחומצה היאלורונית בטוחה לכל סוגי העור, אתה עדיין צריך לוודא שאתה משתמש בה כראוי. לדוגמה, כדאי למרוח אותו רק על עור לח.

לעולם אין למרוח חומצה היאלורונית על עור יבש או מגורה. אם אתה חווה תגובה אלרגית, אז תרצה להפסיק את השימוש במוצר. כמו כן, הקפד לבדוק את רשימת הרכיבים. חפש מוצרים ללא מרכיבים קומדוגניים, שעלולים לגרום לכתמים ופצעונים. קרם לחות עם חומצה היאלורונית צריך להכיל נוגדי חמצון ומרכיבים אחרים המעודדים לחות. מרכיבים אלו יאטמו את הלחות וימנעו ממנה להתאדות. בעל גוון לחות ישפר את מראה העור שלך, תוך כדי שהוא יראה שמנמן ותוסס יותר. כדאי גם להשתמש בסרום מתחת לקרם הלחות שלך כדי להבטיח שהלחות מהחומצה ההיאלורונית תישאר בעור שלך.

שטיפת פנים


שטיפת פנים היא מוצר טיפוח שנועד להסיר מזהמים ולכלוך מהעור. הוא משמש גם לקילוף ולחות לעור. בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לבחור מתוך מגוון מוצרים לשטיפת פנים. חלקם מיוצרים במיוחד עבור יבש עור פעיל. אלה מכילים מרכיבים כמו חומצה היאלורונית ופפטידים.

אחרים פועלים לניקוי הנקבוביות ומניעת התפרצויות. שטיפת פנים טובה צריכה להיות עדינה ובעלת אפקט מרגיע. המרקם יכול להיות חלבי או דמוי ג'ל. החל אותו בתנועות קטנות ומעגליות והניח לו לשבת כמה דקות. לאחר מכן יש לשטוף במים פושרים.

אם את מחפשת תרחיץ פנים שינקה את הנקבוביות ותלחם בייצור עודף חלב, חפשי תרחיץ פנים מקציף. לניקוי מקציף יש תכונות עפיצות שיכולות להסיר זיהומים ולהכין את העור לשאר שגרת הטיפוח שלך. תרחיץ הפנים של Elemis הוא ג'ל מקציף עדין שעוזר להרחיק לכלוך המוטבע בנקבוביות. הפורמולה מבוססת על טכנולוגיית Tri-Enzyme, המסייעת להסיר בעדינות תאי עור מתים. שטיפת פנים נוספת היא ה- Garnier SkinActive Clean+ Makeup Removing Lotion Cleanser. תחליב ניקוי לחות זה נטול ניחוחות ומכיל חומרי ניקוי ותמציות צמחים להסרת לכלוך וזיהומים.

כדאי לשקול גם ניקוי פנים אם יש לך שילוב של עור שמן ויבש. תכשירי ניקוי הם אלטרנטיבה טובה יותר לסבון, שיכול להסיר את העור משמנים טבעיים.

טונר לעור שמן/מעורב


מציאת טונר לעור שמן/מעורב יכולה להיות משימה לא פשוטה. אתה צריך למצוא אחד שמעניק לחות לאזורים היבשים שלך תוך שליטה על עודפי שמן. הטונרים הטובים ביותר צריכים לכלול גם מרכיבים מזינים שיאזנו את העור שלך.

טונרים רבים מכילים חומצה סליצילית, המסייעת לקלף את פני העור שלך. זה יכול לעזור לנקות אקנה ובעיות אחרות הקשורות לאקנה, להסיר פסולת ולפתור את הנקבוביות. בנוסף, זה יכול להגביר את התחדשות התאים, ולהשאיר את העור שלך בגוון אחיד יותר. אם אתם מחפשים טונר לעור מעורב, הקפידו לחפש פורמולה נטולת אלכוהול.

אלכוהול יכול להזיק, במיוחד לעור שמן. כמו כן, טונרים שמתנדנדים ב-pH אינם הבחירה הבטוחה ביותר. אפשרות מצוינת נוספת לעור מעורב היא טונר הכולל תכונות עפיצות. עפיצות יכולות לעזור להפחית פצעונים ולשחרר סתימות של נקבוביות, אך הקפידו לבחור פורמולה שנוסחה במיוחד עבור החלקים השומניים של הפנים שלכם. רעיון טוב נוסף הוא לשלב טונר במשטר טיפוח העור היומי שלך. טונר יכול גם לעזור לאזן את רמת ה-pH של העור שלך.

תרצו לחפש טונר המכיל מרכיבים מזינים כמו אלוורה, שורש ליקריץ ומי אורז סאקה. ידוע שכל המרכיבים הללו משפרים את בריאות העור שלך. טונר טוב לעור מעורב צריך להיות עדין ולא להפשיט את העור שלך משמנים אתריים. חלק מהטונרים כוללים חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA), שיכולות לעזור להחליק את פני העור ולשפר את גוון העור. אלה יכולים גם לסייע בהבהרת הפיגמנטציה של העור שלך.

קרם לחות לעור רגיל/רגיש


אם יש לך עור רגיש, תזדקק לקרם לחות המרגיע את העור ומגן עליו מפני גורמים מגרים סביבתיים. רגישות העור נגרמת על ידי מחסום נפגע המאפשר לחומרים מגרים להיכנס לעור ביתר קלות. כאשר מחסום זה ניזוק, חומרים מגרים יכולים לגרום לגירוד, אדמומיות וצורות אחרות של אי נוחות. עור רגיש נגרם לרוב משילוב של אורח חיים וגורמים סביבתיים.

חשוב לטפל בעור שלך על בסיס יומיומי, על ידי ניקוי נכון ומריחת קרם לחות טוב. עם זאת, יכול להיות קשה למצוא את המוצר המתאים לצרכים הספציפיים שלך. קרם לחות לפנים Ultra Repair של חברת First Aid Beauty הוא קרם לחות יעיל לעור רגיל/רגיש. נוסחה קלה זו כוללת סרמידים, חמאת שיאה ושיבולת שועל קולואידית כדי לספק את הלחות שהעור שלך צריך. עבור הפנים שלך, השתמש בכמות בגודל אגורה ועסה בעדינות לתוך העור שלך בתנועה כלפי מעלה.

הקפד לכסות את המצח, הלחיים והסנטר. אתה יכול גם להשתמש בתחליב זה בתור מזור לשפתיים. קרם לחות נהדר נוסף לעור רגיש הוא קרם היום של REN Clean Skincare Evercalm Global Protection. נוסחה קלת משקל זו מציעה הגנה מפני שמש קשות ומתח תוך הרגעת עור דלקתי. נבדק על ידי רופא עור, קרם לחות זה בעל ניסוח עדין ומספק לחות וכיסוי קל. הוא אינו קומדוגני, כך שהוא בטוח לשימוש גם על העור הרגיש ביותר. קרם הלחות של טרילוגיה Very Gentle Moisturizing Cream נטול ריח. קרם הלחות נטול נפט שנבדק דרמטולוגית פועל לחידוש עור יבש ומתוח.