מהו ציוד למעצבי שיער?

ציוד למעצבי שיער

בין אם אתה מעצב שיער מקצועי או רק רוצה לנסות כמה סגנונות חדשים, אלה הם החלקים החיוניים של ציוד שאתה צריך כדי לעשות את העבודה הטובה ביותר שלך. ציוד למעצבי שיער הוא כל מה שספר צריך כדי לעצב שיער בצורה הטובה ביותר.

איזה ציוד למעצבי שיער הכי חשוב?

מראה גדולה

מראה גדולה צריכה להיות מותקנת על מעמד, כך שזה בגובה העיניים ואתה יכול לראות את הפנים והצוואר. תרצה לוודא שהמראה גדולה מספיק למטרה זו; אם לא, תצטרך עוד מראה אחת או שתיים קטנות יותר המוצבות סביב העמדה שלך.

מייבש שיער ומחליק שיער

מייבשי שיער. ספר ישתמש במייבש שיער לאחר שטיפת השיער, אך מייבש בשיער גם מחליק את השיער בשימוש עם מברשת עגולה.

מחליק שיער

מחליקי שיער מגהצים מיישרים ומשמשים להחלקת ויישור השיער. ניתן להשתמש בהם על כל סוג שיער, אך הם פופולריים במיוחד בקרב נשים עם שיער מתולתל או גלי שרוצות לשנות את המראה שלהן.

סט מסרק ומברשת

מסרקים ומברשות משמשים לעיצוב השיער. מסרקים משמשים לעיצוב שיער בצורות שונות, ניתן להשתמש במברשות גם לאותן מטרות, אך יש להן זיפים שבאים במגע עם הקרקפת ועלולים לגרום לגירוי אם יש לך עור רגיש. מסרקים עשויים מחומרי פלסטיק, מתכת או עץ; מברשות עשויות בדרך כלל מסיבים סינתטיים כמו ניילון המאפשר להם לעמוד בחום בעת מריחת מוצרי עיצוב על השיער שלך (למשל, ספריי שיער).

ערכות מסרק / מברשות מגיעות בגדלים שונים בהתאם לכמות הנפח שאתה רוצה בתלתלים או בגלים שלך, כמו גם עד כמה אתה רוצה שהתלתלים/הגלים שלך יהיו צמודים!

בייביליס

בייביליס הוא הכלי הבסיסי ביותר ליצירת תלתלים בשיערך. הוא מתחמם ואז הספר עוטף אותו סביב השיער שלך כשהוא עדיין חם כך שכאשר הוא יתקרר, התלתל יישאר במקום.

מספריים, קליפר, סכיני גילוח וגוזם

מספריים משמשים לחיתוך שיער. הם מגיעים בכל הצורות והגדלים, מקטן לגדול ומכהה לחד.

גוזז שיער משמש לחיתוך שיער קרוב לקרקפת. גוזזי שיער מגיעים באורכים ובעוביים שונים, כך שתוכל לבחור מה מתאים ביותר לסוג השיער של הלקוח שלך.

סכיני גילוח משמשים לגילוח אורך עודף מתספורת או לחיתוך אורך עודף סביב האוזניים או המחשוף וכו'. סכיני גילוח מגיעים גם בגדלים שונים אך בדרך כלל יש להם שלושה להבים: אחד מכל צד ואחד בזווית בחלקו העליון (כמו מספריים). הם עשויים גם ממתכת או מפלסטיק-סכיני גילוח מפלסטיק נוטים לא להיות חדים כל כך, כך שהם בטוחים יותר ממתכת אם אינך יודע כיצד להשתמש בהם כראוי! אם אתה רוצה משהו חד יותר, אז בהחלט כדאי ללכת על מתכת עם פלסטיק כדי שלא יהיו שום דאגות על חיתוך עצמך בעת השימוש בו.

איפה קונים ציוד למעצבי שיער?

אתה יכול לקנות ציוד למעצבי שיער, כמו כן מחנויות מקומיות אשר מיועדות למכירה של ציוד מסוג זה. ייתכן שהם יוכלו לעזור לך בהתקנה של הציוד. אתה יכול גם לקבל עצות מה לקנות מהם, מה שיחסוך לך זמן בחיפוש מקוון אחר מידע על מוצרים שונים.

אתה יכול למצוא רשימה של ספקי ציוד למעצבי שיער דרך האינטרנט. ישנם אתרים רבים המציעים ציוד מספרה למכירה, עם זאת, אין ערובה כי יש להם את המוצר במלאי, או שהם יספקו למקום מגוריך.

אם אינך מכיר את הציוד, חשוב שתשכור איש מקצוע המנוסה בהתקנת ציוד מסוג זה. לחלק ממעצבי השיער יש צוות התקנה משלהם או שהם יוכלו להפנות אותך לאחד מהם.

מסקנה

אנו מקווים שמאמר זה גרם לך להיות מודע יותר לאפשרויות השונות הקיימות לרכישת ציוד למעצבי שיער, ושקיבלת כמה רעיונות היכן למצוא אותם.

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://www.pearl-organic.co.il/category/%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%93-%D7%9C%D7%9E%D7%A2%D7%A6%D7%91%D7%99-%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%A8