מה חשוב לדעת על ציוד פיזיותרפיה לקשישים?

ציוד פיזיותרפיה

פיזיותרפיה היא פתרון יעיל לבעיות בריאות רבות. זה מסייע להתאוששות, משפר את הניידות ובונה כוח.

פעילות גופנית היא דרך מצוינת להישאר פעילה ככל שמתבגרים. פיזיותרפיסטים רבים ממליצים להשתמש בציוד כמו רצועות התנגדות כדי לעזור לקשישים לבנות מסת שריר.

מדוע חשוב לקשישים לשמור על אורח חיים פעיל?

פעילות גופנית חיונית לכל הגילאים כדי להישאר בכושר, אך במיוחד עבור קשישים העלולים לפתח מוגבלות בגלל חוסר תנועה. על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, מבוגרים מעל גיל 65 צריכים לקבל לפחות 150 דקות של פעילות גופנית מתונה בכל שבוע על מנת לשמור על בריאותם ולהפחית את הסיכונים למחלות לב, השמנת יתר, בעיות נפשיות ועוד.

דרך נוספת לשמור על בריאותם הפיזית הינה במפגש קבוע עם פיזיותרפיסט ותרגול פיזיותרפיה בבית עם ציוד מותאם.

למרבה המזל, יש שפע של ציוד פיזיותרפיה ביתי לקשישים שיכולים לעזור להגביר את הכושר והניידות הכוללים. אפשרויות פופולריות כוללות הליכונים, מכונות חתירה ואופני כושר.

קשישים המעוניינים לשפר את משטר האימון שלהם צריכים לשקול להשקיע בספסל משקל ובמשקולות חופשיות. משקולות אלה מציעות אימון כוח יעיל שניתן להשתמש בו עם משקולות, משקולות או קטלבלס.

קשישים המתקשים לעמוד או לטפס במדרגות עשויים להפיק תועלת משימוש בפלטפורמת מדרגות כדי להוסיף שיפוע לתרגילים כמו שכיבות סמיכה וקרשים. לא רק שזה מגביר את שיווי המשקל ואת כוח הרגליים בזמן האימון, אלא שהוא גם מועיל לשיפור שיווי המשקל במהלך פעילות גופנית.

באיזה ציוד משתמשים לפיזיותרפיה?

פיזיותרפיסטים משתמשים במגוון של ציוד כדי לסייע למטופלים שלהם בשיפור התנועה, ניהול כאב ומניעת או הגבלת נכות גופנית קבועה. יתר על כן, הם מדריכים את לקוחותיהם כיצד לבצע תרגילים בבית לזמני התאוששות מהירים יותר.

פיזיותרפיסטים מאבחנים ומטפלים במגוון רחב של מצבים, החל מנקעים ותסמונת התעלה הקרפלית ועד דלקת מפרקים שגרונית ופיברומיאלגיה. הם משתמשים בטכניקות כמו פעילות גופנית, עיסוי, גירוי חשמלי, חבילות חמות או קומפרסים קרים, כמו גם משיכה כדי להקל על הכאב, להגביר את זרימת הדם והגמישות תוך עידוד ריפוי.

פיזיותרפיסטים יכולים לעבוד עם מטופלים במשרד, בבית או באמצעות טל-בריאות. הם יוצרים תוכנית טיפול מותאמת ומשלבים תרגילים המותאמים לצרכים ולמטרות האישיות של הלקוח.

הציוד שהמטפל משתמש בו תלוי בסוג הפציעה או במצב המטופל ובגישה המיוחדת שהם רוצים לקחת עם הלקוח שלהם. בחירת כלים מתאימים היא בעלת חשיבות עליונה למתן טיפול יעיל לחולה.

הציוד האידיאלי צריך להיות ידידותי למשתמש, מנוצל לעתים קרובות, ולעזור למטפל להשיג הצלחה עם הלקוח. יתר על כן, הפריט שנרכש צריך להיות עמיד עם אחריות המכסה תיקונים או החלפות אם יתעוררו.

האם פיזיותרפיה מומלצת לקשישים?

אם אתה מחלים מפציעה, צריך להפחית את הכאב או לחזק את השרירים והמפרקים, ציוד פיזיותרפיה יכול להיות דרך מצוינת להשיג את המטרות האלה בבית. עם זאת, חיוני שתתייעץ תחילה עם הפיזיותרפיסט שלך לגבי איזה ציוד ותרגילים מתאימים לך.

פיזיותרפיה, המכונה גם פיזיותרפיה, משמשת לקידום הניידות ולשיפור הבריאות. פיזיותרפיה גריאטרית ואורתופדית מועילה במיוחד לאנשים קשישים עם אובדן שרירים או לאנשים המחלימים מפציעות. יש גם טיפולים זמינים עבור מצבים ריאתיים וקרדיווסקולריים, שיקום וסטיבולרי (לבעיות איזון), שיקום נוירולוגי לפציעות מוח או עמוד השדרה או התאוששות כירורגית.

פיזיותרפיסטים משתמשים בטכניקות ידניות ופעילות גופנית לטיפול בהפרעות תנועה, כגון דלקת פרקים או מצבים אחרים של שריר-שלד. הם עשויים גם לסייע לך בניהול פעילויות יומיומיות והימנעות מנפילות.

לדוגמה, מוטות גמישים הם כלי פיזיותרפיה זול המציע אימון התנגדות עבור האחיזה שלך ואת אמות. לא רק שזה השפעה נמוכה, בטוח ויעיל; זה עשוי אפילו לעזור לטפל בבעיות כגון מרפק טניס.

ציוד פיזיותרפיה פופולרי נוסף הוא רצועת מתיחה. זה פריט זול המאפשר לך להימתח ללא צורך בסיוע ואינו שם יותר מדי עומס על המפרקים שלך. זה נהדר עבור חולים שמבלים את רוב זמנם בישיבה, וזה יכול להיות מנוצל עבור תרגילים שונים.

לרכישת ציות פיזיותרפיה איכותי לקשישים, הקליקו

https://www.thirdage.co.il/product-category/%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%93-%D7%A4%D7%99%D7%96%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%94/