ציפוי שיניים דנטלי למינייט


ציפוי שיניים למינייט זה תהליך קוסמטי שיכול לשנות לחלוטין את מראה השיניים. הליך זה כולל ציפוי של השיניים עם קינות חרסינה. הקינה הזאת דקה ונותנת מבט טבעי לשיניים. הם גם עמידים בפני שינוי צבע ושפשוף. למטופלים יכולות להיות שיניים מלומדות במשך 10 עד 30 שנה, תלוי בשיטת הטיפול. ניתן ליישם הליך זה על סוגים רבים של שיניים, כולל שיניים קדמיות עם בעיות צביעה, רמות לא סדירות או לא אחידות, שיניים שבורות ושיניים עם עודף פלואוריד.

אם אתם מעוניינים בהליך הקוסמטי הזה, חשוב להבין את החומרים המשמשים בתהליך. למינטים פורצלן יש כתם עליון ותכונות שחיקה-התנגדות, מה שאומר שהם יימשכו שנים. בנוסף, טיפול אוראלי נכון יכול להאריך את תוחלת החיים של הקינה שלך. על ידי מילוי כמה כללים בסיסיים, אתה תהיה גם בדרך שלך יש חיוך בריא!

אם ברצונך להגביר את החיוך שלך ללא ניתוח, תוכל לכסות את השיניים. הציצים האלה דקים מאוד ומחקים שיניים טבעיות מקדימה. הם גם מוסיפים צבע לחיוך שלך, והם לא משנים את צבע השיניים שלך. ההליך הוא מהיר ודורש הסרת רקמות מעט או לא.

ציפורי קינה יכולים לכסות בעיות רבות ושונות, כולל שינויי צבע, שיניים שבורות ודיאסטמה. הם גם עמידים ועמידים בפני כתמים, והם דרך נהדרת לגרום לשיניים שלך להיראות יפה! עלות ציפוי הכבשן משתנה מחולה לחולה, בהתאם לצורכיהם המיוחדים ולמצב שיניהם.

צבעי ציפוי עשויים מחומר דק והם דקים יותר מכתר, שהוא בעובי 2 מ "מ. כדי לטפל בציפוי הלבנה שלך, צחצח אותם בתנועות מעגליות כל יום והשתמש בחוט דנטלי או בשטיפת פה כדי לשמור עליהם נקיים ובריאים. כמו כן, הימנע מללעוס חפצים קשים כמו עפרונות או מסמרים. עליך גם להימנע מנקישות שיניים בלילה.

קינות שיניים יכולות גם לשפר את הגודל, הצורה והצבע של השיניים. הם מורכבים משכבות שונות של חרסינה ומחליפים את האמייל הטבעי של השיניים. קינה דנטלית היא פחות פולשנית מציפוי חרסינה ואינה דורשת גירוד שיניים. עם זאת, שרף השיניים יכול להיות רגיש לאור. לכן, אנשים אלרגיים לאור צריכים לבחור אפשרויות אחרות להלבנת שיניים. אם אתה מודאג מההשפעות של הטיפולים האלה, אתה יכול להתייעץ עם רופא השיניים שלך.

השיניים עמידה ויכולה להימשך מספר שנים. פורצלן הוא עמיד, מה שהופך אותו בחירה טובה עבור חולים עם דאגות אסתטיות. הם משפרים את המראה הכללי של הפה ויכולים לשפר את הביטחון העצמי של המטופל. גם השיניים של למינט נוחות יותר ואינן גורמות לבעיות עם הפונציה. הם גם דבקים בחוזקה בשיניים.

טיפולי שיניים דומים לשיניים, אך יש המעדיפים אותן על פניהן. קינות חרסינה יכולות להסתיר שינוי צבע וניתן להשתמש בהן יחד עם טיפולים להלבנת שיניים. הם גם יכולים לשפר את צורת השיניים ולשפר את החיוך שלך. עם זאת, אם יש לך שיניים פגועות קשות, ציפוי שיניים הוא כנראה לא הפתרון הטוב ביותר. אם יש לך שיניים פגומות וברצונך לשפר את החיוך, חשוב על קינה בשיניים.